Az injekció után vörös folt jelent meg, és viszket. Betegségek


az injekció után vörös folt jelent meg, és viszket

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre. Kedves Látogatónk!

  • Vizet pikkelysömör kezelésében
  • OLTÁSI REAKCIÓK, SZÖVŐDMÉNYEK, BALESETEK
  • Kiütések, bőrtünetek

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges és viszket Ön nevét megadnimelyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul.

Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat!

az injekció után vörös folt jelent meg, és viszket

További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk Tisztelt Címzett! Januárban történt műtétem után fraxiparine 0,6 ml injekciót kell alkalmaznom, már 40 db-nál tartok, a hasfalam az injekciótól bepirosodott, fáj, nagyon viszket,és ég, a viszketés, kiütés már a testem más részein is kialakult, alkaron, lábon, fenék, a házi orvosom azt tanácsolta, hogy az injekció beadása előtt a fertőtlenítőt ne használjam.

A gyógyszerész aki adta a fertőtlenítőt azt kérdezte allergiás vagyok-e a jódra.

Mit jeleznek a vörös foltok a testen?

Újabb tünetem a gyomor fölötti és hát fájdalom. Szeretném megkérdezni mire utalhatnak ezek a tünetek. Válaszát előre is megköszönve maradok Üdvözlettel: Pappné Szabina Tisztelt Pappné Szabina, A leírtak alapján felmerül, hogy a Fraxiparine injekcióra allergiás.

az injekció után vörös folt jelent meg, és viszket

Az ilyen típusú gyógyszerekre hosszabb alkalmazás után is hónapok után is kialakulhat úgynevezett késői típusú allergia. A Fraxiparine helyett térjenek át Clexane injekcióra, erre ritkábban fordul elő allergiás reakció. Amennyiben nem szűnnek a panaszok, további allergológiai kivizsgálás szükséges.

Esti injekció 😁